söndag 29 maj 2011

Vilket väder !!!

Fy va trött jag blir på det här vädret...regn o blåst...
I fredags var jag på hotel Hertig Karl,, Räkfrossa o modevisning.

Modevisningen var så där...man hann inte kolla så mycket på kläderna..
man hade mest koll på vart mannekängerna var.... 
dom sprang runt borden...Vi var 9 st tokiga brudar..firmafest med..
Floristen Solrosen...som jag snart ska göra en hemsida till...

Så kom lördagen..då hände det inte så mycket....
jo förresten...Lukaz kom på besök..mitt vackra barnbarn....


Herregud va jag är lycklig över mitt barnbarn.....jag längtar tills jag ska få vara barnvakt...

Jag tog även med mig Speja och tog en tur till Persberg för att kolla damfotbollen..
Men dom måste skärpa sig...dom förlorar jättestort hela tiden...
Denna match slutade 0-14.....
På kvällen hälsade jag på hos tvillingarna...dom är så mysiga...

MORS DAG !!!!!!!

Sonen, sambo o barnbarn kom hit med present..en vacker ros och 2 st doftljus...


Underbart med barn..när dom vet vad man vill ha :))

Jag bakade en ny kaka idag, som blev jättegod....
Mjuk kaka med rabarber och nötter....


Denna blev riktigt bra till kaffet..vi tog lite marzan sås till...

Medans jag sitter här och skriver så börjar solen skina ute....hoppas bara att det fortsätter...

Innan Lukaz åkte från mig i dag så fick han ta med sin sin pappas gamla bithand...
Den hade Pierre när han var liten....
Jäklar vad han sög på tummen...hihi...


I går gick min dator sönder igen..jag har en himla tur att det finns snälla människor omkring mig så man får låna så länge....tack Michaela ......





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar