torsdag 26 maj 2011

Drabbad !!!!

Herre gud vilket liv jag har...
allt bara krånglar nu för tiden..min jacka är borta..sen 1 vecka..
jag har ingen aning om vart den tagit vägen...
hur senil får man va ????

Så har min dator gått sönder igen....herre gud vilken missär...
och jag måste ha en dator eftersom jag är webbansvarig för 2 st klubbar...



Eftersom det är så jäkla segt med stövarklubben att få en dator....
 så försöker jag ragga sponsorer...
Det ska väl inte vara så svårt att ragga ihop 5000 kr...

Själv har jag inte så mkt pengar...för då hade jag köpt en ny för länge sen....
datorn jag har nu är 7 år.....så gammal....


Vi får väl se om det finns någon vänlig själ där ute...
tur man har snälla vänner...jag fick låna en laptop...

Sen har det kommit något helvetiskt på besök.....
SVAMP ....där nere i grottan...jisses vad det kliar...
jag önskar att jag hade en stålborste....
jag kliar mig hela tiden...tvättat underkläderna har jag gjort också...


Visst är dom snygga.....hihihi...

Nåväl..jag har stoppat upp en tablett...så nu ska jag snart vara tillbaka i det normala igen...

Fredag blir det fest med Floristen Solrosen....

Vi ska på Räkfrossa...Modevisning och Trubadur..
detta händer på Hotel Hertig Karl.....

Bilder från det kalaset kommer så fort det är möjligt...
ha det nu så gott och håll tummarna för att något företag vill skänka mig en slant...
så jag kan få en ny dator.....så fort som möjligt...


Njut av denna vackra Pion-bukett.......



1 kommentar:

  1. Vore det inte märkligt om stövarklubben inte kan lägga ut pengar till en dator till webansvarig. Har någon annan funktionär fått "stövarklubbsdator". Min lekkamrat, som är engagerad i taxklubben, disponerar en "taxklubbs lap top". Tryck på dem lite - låt stövarklubben och jägarförbundet dela kostnaden! Kjamiz Can

    SvaraRadera