lördag 14 maj 2011

Forsensdag o Cupkaces !!!!

På förmiddan åkte jag till Asphyttan på forsens dag...
det kom mycket folk...jag orkade inte gå tipspromenaden...
ni vet varför....men jag fikade med sonen, Carro, Morgan, Annika o lilla Lukaz...

I går förresten fixade jag lite i trädgården..här är några bilder..


Det blir ju vackrare när blommorna har fått växa till sig....

Efter Asphyttan så bestämde jag mig för att åka till
"Lusasken" Kristinehamn..på Cupcakens dag...
Några fina cupcake fanns det....



Fast jag hade nog väntat mig lite mera av det...
Det var så utspritt i city....samanlagt 3 bord med bakade cupcake....
och 2 bord med muffins gjorda i tyg...scrapbooking..mm..



Den stora muffinsen uppe till vänster var det massor av blöjor nedstoppade...

Dom nere till höger var sydda...

Jag trodde det skulle vara flera hundra..
så jag får lov att ge tummen ner för detta...

Men nästa fredag blir det besök i Kristinehamn igen...
då öppnar Lev Vackert butiken ute mot skärgården...och som vip-kund..
får vi komma en dag före...Officiellt öppnar dom på lördag den 21....

Dit längtar jag verkligen...det kommer bli så bra...

kika in på bloggen....http://romantiskahem.blogspot.com/
och även affären...

Där är det värt ett besök hos Petra o Ingela....
2 underbara tjejer...

Kramar till er läsare...


1 kommentar:

  1. Storfors Camilla14 maj 2011 kl. 22:00

    YES!! Va roligt vi ska ha det på VIP-kvällen vad vi har längtat efter att LEV VACKERT ska öppna och ÄNTLIGEN.......Kram

    SvaraRadera