onsdag 4 maj 2011

Maj månad !!!

Då var vi inne i maj månad..men usch va kallt det är och snö har det kommit...
Jag har varit förstörd i rygg och ben..muskeln i kvävecket är inflamerad....
det gör skitont kan jag lova....fast efter massage o tabletter så börjar det bli bättre...

I går var jag med till simhallen igen på babysim...
jag tog kort på Lukaz när han dök....


Han ser ut som en fisk när han kom upp ur vattnet :)

Så fick dom ligga i en badring...det gilla han verkligen..



Kolla vilken liten knubbis....

Idag började skyttet...vi skjuter 8 onsdagar....på 5 st stilla mål...
alltså pappers figurer som föreställer djur...
vi skjuter med 22:a dvs. salongsgevär...
jag sköt 109 poäng av 120 möjliga.....
Det är jag jättenöjd med...

Jag orkar inte skriva mera nu...känns som om jag ska spy....
det är väl tävlingsnerverna som spökar :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar