tisdag 17 maj 2011

Hemma hos !!!

I går hade jag My o Tova hos mig/oss....
skönt för dom går ut med hundarna...Vi gjorde lite allt möjligt.....
vi var till Camilla så att dom fick se påfågeln och kycklingar....

Så var vi upp till Pierre...

En kompis till Pierre fixade till för parkering..


Pierre kollade så att allt gick rätt till...


Så jämnades gräsmattan till...
Det blev riktigt bra...bara dom snart får flytta in också...

Efter det besöket åkte vi hem och fixade älgkött...
tjejerna vill ha det så fort dom kommer....

Vi 19 tiden körde jag hem dom till Persberg...
fast först var vi tvugna att köpa glass :))

I dag har det väl inte blivit så mycket....
jag har målat 2 tavlor som jag skrivit text på...
attans jag glömde att fota dom...

Nicole var hemma och hälsade på och tränade med lydnad..

Jäklar va det har regnat och åskat i dag...
fast åskvädret som var i kväll var inte kul..det blixtra och small i ett...

Jag satt i trappan till övervåningen...jag hatar åska...
och sen mitt kusinbarn dog av blixten så har det bara blivit värre....



Gosa er riktigt under täcket och lyssna på smattret på fönsterbläcket.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar