måndag 11 april 2011

Tillbaka igen !!!!

I fredags gick datorn sönder för mig.....så det var bara att lämna in...
Jag fick den tillbaka på söndag kväll....

Lördagen var jag ändå borta hela dagen....
vi hade årsmöte för Värmlands stövarklubb....
platsen har Sunne hotel och camping..

Jag fick förtjänst tecken och blommor...
så hade även några personer samlat pengar till mig...för att jag utför ett bra jobb....


Nicole var hemma och hälsade på....hon hade med sig Amigo...



På förmiddagen var jag och fotade en gravidmage och 2 åriga killen....
jättekul...bilderna blev riktigt fina...

På söndag hade jag bjudit hem Pierre , Carro o Lukaz på mat..
fast Lukaz mat den stod Carro för....

Nu är han 6 veckor...väger 6 kilo ..och är 60 cm lång...



På eftermiddan hade jag ljusparty....

Måndag  åkte jag ner till Camilla på förmiddags kaffe...
som vanligt var kameran med....

Efter vägen i Asphyttan var kossorna ute....
alltså Highland Cattle....riktigt fina är dom..störtsköna...


Kalven
Tjuren
Hos Camilla var hönsen och tupparna ute.....


Visst är han väl ståtlig....kolla in benen...


På hemvägen fick jag syn på dessa....säkert 50 svanar runt om....



Så fick jag lov att stanna till vid forsarna i Asphyttan...
Vilka vatten mängder...man kan inte fatta vart allt kommer ifrån...



Det får bli allt för nu...
Gosa med varandra och ha det gött !!!!!

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar