måndag 25 april 2011

Full rulle idag !!!

Påskdagen och annandag påsk hände en hel del....

På kvällen var det 30 års kalas på Munkeberg för Caroline...
festen var på påskdagen...


Maten var underbar.....
Kyckling, potatisgratäng och svampsås.....

Caroline på bilden..jättesöt tjej....jobbar som florist i sin mors affär.....
Floristen Solrosen på stora torget i Filipstad....

Trubaduren : Christian Liljestrand ....
arbetsplats: ICA kvantum Filipstad....

Annandag påsk kom Tova o My hit...
vi åkte till Bjurbäcken på äggbytardag som Camilla o Tomas hade ordnat...

Där kunde man köpa ägg....kycklingar..tuppar...mm



Dom stora äggen på bilden är från Camillas påfågel hona...
det lilla gröna ägget kommer från Arkana hönan.....

Senare på eftermiddan åkte vi till stallet ute vid Flottuvan....
till kompisen Åsa....tjejerna skulle få rida lite...
oj vad dom var stolta.....

Det fanns även små söta lamm ungar....



Vi passade även på att fota lite ute på en äng som var full av vitsippor....
Tova var fotograf till en del bilder...och även My...
Dom var jätteduktiga...vi hade kul...jag ålade runt på ängen....
Bilisterna som åke förbi funderade nog på vad vi var för människor...
Fast dom flesta känner till mig så det är lugnt....



Till dessa två härliga tjejer är jag plastfarmor....
dom gillar att vara hos mig och deras farfar...jättekul.....

I Tovas ögon kan man se att det lyser BUSFRÖ :)

Nu ska jag sova bort påskmaten...gosa mig lite i sängen...
kramar till er mina vänner....

Kom i håg att inte slösa energi på människor som inte bryr sig.....
ta hand om dom som är goda mot dig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar