tisdag 26 april 2011

Leifs födelsedag !!!!

I dag fyllde Leffe 58 år...oj han är snart 60 !!!!!!
Jag orkar inte tänka på ålder..får världens döds ångest...
Tur att man inget vet....

På förmiddan kom Pierre, Carro o Lukaz hit...
dom hade varit på babysim....
Lukaz hade dykt idag...det gick jättebra...han skrek ingenting...


Farmors lilla goding......

Camilla kom på en snabbfika....alltid lika trevligt...

På eftermiddan kom Nicole, Emil och Carro på mat...
Pierre jobbade eftermiddan...
Vi firade Leif med att äta älgkött och potatisgratäng...

Senare kom Pirre, Lisa och twinsen...
vi fikade ...det blev kladdkaka och annanaspaj...



Tvillingarna gillar oss verkligen...speciellt Melwin...
han ska kramas hela tiden....

Min älskade dotter vantrivs något fruktansvärt på sitt jobb...
fasen vad jag lider med henne..jag önskar att jag kunde hjälpa henne med ett nytt jobb...
helst i någon butik...i Karlstad.....
det är jobbigt när barnen mår skit....

Jag är trött i hela kroppen just nu...
ska bli skönt att lägga sig och höra när regnet smattrar på fönstret...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar