söndag 17 april 2011

Solig helg !!!!

Det har varit en hemma helg i trädgårdens tecken med kratta o grill....

I Fredags sov Melwin hos oss.....
Han fick sova brevid Leif..jag lade mig nere....
Melwin sov till 8.30 på lördag morgon...

Jag åkte 8.30...skjutsade Örjan o Anita till stationen i Kristinehamn...
dom skulle med tåget till Stockholm....

Sen var det dags att vara ute i trädgården och fixa....

Löv högar eldades...jag har massor av löv fast jag inga lövträd har...
Verkar mysko va ????

Jag fotade lite på trappan.....



Visst är dom väl vackra !!!


Söndag blev det mera trädgårds jobb....
Så var tvillingarna här...för Pirre hjälpte Leif att sätta upp staket....
Skönt..nu kan inte Simba krypa under längre...

14.30 bar det av mot Kristinehamn igen....
jag handlade på Maxi....men kunde inte hälsa på Nicole för hon var bortrest...

Sen åkte jag till stationen för att hämta hem grannarna...



När jag kom hem tände jag grillen för 2:a gången den här helgen...



Vi älskar att äta grillat....så är det nyttigt...

Nu känner jag mig riktigt trött, så jag ska krypa ner under täcket...
det är dags att ladda upp för en ny vecka....

Kramar till er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar