söndag 24 april 2011

Bättre !!!

I dag känns ryggen bättre..
Vi har varit hos Camilla o Tomas i dag.....
Skönt när solen skiner och man kan sitta ute bland hönsen....


Camilla har en massa olika höns....
Den längst ner i mitten är en blandning mellan..
Faverolle + Aurocana (åker kana sa Leffe )
hon lägger gröna ägg...

Annandag påsk är det äggbytardag i Bjurbäcken...
jag lovade att åka ner och fotografera...

Jag har ju skrivit förut och berättat att Camilla har en Påfåglar....
en tupp o en höna....
trodde han skulle fälla ut stjärten idag..men icke...



Men däremot var det kycklingar födda i dag och igår...
Den gula föddes på påskafton och dom svarta idag...
så söta...

Vi fick smaka på årets första rabarberpaj.....
mmmmm va gött....

Så fick jag fota mina första vitsippor för i år....


Nu ska jag iväg på fest...vi hörs i morgon....

Fortsatt trevlig påsk....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar