torsdag 7 april 2011

Barn...barn...

Dagen har gått i barnens tecken.....

I morse följde jag med Lisa, Alwa och Melwin till Karlstad och Hagakliniken...
Ögonen skulle undersökas på dom ..
Alwa ska få stakare glasögon och Melwin ska få sina första....




men det blir skönt för Melwin..man har märkt att han ser dåligt..

Så kom Lukaz till Farmor en stund...
Dom hade tagit en promenad upp till Höglunda...



Han ser ut att trivas i Farmors present...

Vid 15-tiden kom My och Tova...
dom var snälla och gick ut med hundarna..fast det gör dom alltid..
men idag var det extra tacksamt..jag har fått inflammation i ena benhinnan..

Ja ..jag vet att jag använder fel skor :((

Sen tog jag med mig tjejerna och åkte till Svärmor Vera...
deras gammel farmor...hon blev så glad när vi kom..

Det bjöds på kaffe, dricka och en massa bröd som vanligt....
tjejerna åt så dom höll på att spricka....

Jag passade på att ta kort på dom...



Svärmor blir 82 år i december....hon är så pigg o glad jämt...
Skrattar mycket....


Så ville Tova ta ett kort på mig och svärmor....
klart man ställer upp...

Hon är så gosig min Vera...

Och alla mina gosiga barn...


Me Love !!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar