onsdag 13 april 2011

Påskpyssel !!!

I dag stod påskpyssel på schemat...
Vi har en underbar liten butik på Vikgatan som anordnar kurser...

Detta är Tina som driver butiken Hjärterum...

http://www.hjarterumfilip.com/

För endast 200 kr fick vi göra 3 st olika pyssel och ta del av en massa bra tips...


Detta är mina projekt för dagen..

Nejlikorna längst bak har jag placerat i en liten vacker nyinköpt vas...

Påskriset med liljor och fjädrar har jag hängt på ytter dörren...


Ett litet blomsterbo som ser ut som ett fågelbo med trassel.....

Lätt att göra och så snyggt.....
Nästa kurs som jag och Camilla ska gå på är den 1 juni....
bara hon får in flera intresserade...200 kr kostar den också..
Temat då är dukning....


Gult är verkligen en riktig vår-färg...
Man blir så glad av den...

Ett stort tack till dig Tina för att du fixade detta...riktigt kul...

När jag kom hem ville stövar brudarna vara med på ett kort.....



Nu tar jag kvällen..känner mig trött.....
I morgon blir det Kristinehamn...ska till dottern Nicole..
så ska vi även in på premiäröppningen av nya ICA Maxi...

Gosiga drömmar till er därute....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar