fredag 22 april 2011

Påsken är här !!!

Whoops, jag har inte bloggat på flera dagar..
veckan har väl rullat på som vanligt...

Banbarnet har varit på besök....

tvillingarna har varit hos oss...


skärtorsdagen bjöd jag hem barnen på mat...
en kompis till Nicole var med...
så kom Emelie och Frida...

Det blev älg, tjäder, pressad potatis....
alla njöt av maten....
Det är så kul när vi umgås hela tiden..
jag gillar verkligen att umgås..

Lilla Lukaz är ju så go :)
Han har börjat att le mot mig när jag pratar...
det värmer i hela kroppen..



Kolla vilken goding !!!!!

Har börjat med att köpa snittblommor hos Maggan på Solrosen....
så klipper jag av dom och sätter i små vaser....



Visst blir det fint..eller gulligt passar bättre...



 Så har jag dom fina äggen som jag gjort.....
 motiv av farmor och Farfar..bröllopskort...


Det ser ut som om fafar har kastat en spetsgardin över " huvve" på farmor..

Långredag var det den traditionsenliga motorcykel kortegen
från Kristinehamn-Filipstad-Karlstad.....
i år var det runt 2500 mc som åkte med..

Snacka om tur med vädret...
jag kravlade mig ner till stan....jag har så jävla ont i ryggen...
HATAR att bli gammal :(



Denna skulle man haft och kört hundarna i....
fast alla 4 hade ju inte fått plats...men 2 hade vi kunnat ha med....



Hela gatan fullt av hojar...
även torget var fullt...



Ni kan ju tänka er ljudet av alla mc när dom stack iväg...
Patraseket uppträdde på torget.....

Nu har Leffe fixat en cykel till mig som jag fått låna...
hoppas det funkar med rygg och knä !!!!!

Gosa er riktigt med all god påskmat...

GLAD PÅSK !!!!!

1 kommentar:

  1. Ja och tur med vädret också, själv så var jag ej ner utan gubben o ungar var iväg en sväng.
    Drar nästan mer med folk än när det är marknad :)

    Ha en fortsatt bra Påskhelg.

    SvaraRadera