tisdag 12 april 2011

Datanörden !!!


Min Leffe han gillar inte datorer...men det är för att han inte är intresserad..
Men helt plötsligt i dag på förmiddan...då satt han där efter att jag visat ett foto..

Man blir överraskad hela tiden av dessa karlar...dom är allt speciella denna ras..
Men man ska inte klaga...dom är jäkligt bra till mycket...


Senare var jag tvungen att åka upp till simhallen och kolla babysimmet...
i dag var det Pierres tur att få följa med sin son....
detta ville jag ha på bild...


Mina två älsklings killar....


Man kan verkligen se hur Lukaz njuter av detta....
Nästa vecka är det Farmors tur igen...


Jag har funderat lite idag på hur det är att vara farmor....
det måste vara lättare att bli mormor....
I mitt fall så är det ju en självklarhet att Lukaz mamma vänder sig till sin mamma...


Det känns så i alla fall...många har inte bra kontakt med sin svärmor...
fast vi har bra kontakt tycker jag i alla fall.....

Men ibland känner man sig som om man är i vägen....
Det är svårt för jag har en väldigt bra kontakt med mina barn...
Pierre o jag har träffats 6 av 7 dagar i veckan...
Men nu är man rädd att störa...


Men jag inbillar mig nog bara som vanligt.....

Det ska bli kul den dagen han säger att nu vill jag sova hos farmor...
Dä ä kärlek det mina vänner.....

Och Carro..jag älskar dig med ...glöm aldrig det :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar