onsdag 30 november 2011

Shoppa

I måndags var jag på stan och shoppa lite på Fenix....
Olika skålar för att sätta hyacinter i..


Även kannan på bilden som tallriset sitter i ...
30 kr..det var billigt tyckte jag...och vackert blev det..

Inhandlade en vit vaxduk till mitt tråkiga furubord...
Det är så snyggt med rött o vitt..
det ser så rent o frächt ut...


Sås skålen från Gustavsberg fick jag ge 20 kr för...
Duken har jag sytt...

Måndag kväll i Filipstad innebär Auktion i Folkets Hus..
Nya saker från Ellos, Jotex mm...
Otroligt bra priser...
Jättebra nu när man ska köpa julklappar...
En del av inredningsbutikerna i Filipstad går väl inte så jättebra nu..

Men jag köper ju hellre en stor vit stall trälykta för 150-200 kr..
istället för 700-800 kr..sån är jag i alla fall...
jag är inte gjord av pengar..därför blir detta ett bra alternativ för min plånbok..

En bekant till mig har en väninna som stickar....
av henne kan man beställa något varmt och skönt till sin lilla nalle...


Gullig va ??????
Återigen rött o vitt...

Jag har slagit in alla julklappar i dag...
fast jag har en del kvar att handla..jag älskar att ge bort presenter...
Dom behöver inte vara dyra..det är tamken som räknas tycker jag...
Men till mitt barnbarn Lukaz vill jag köpa massor :)
Men han är lite liten än så det blir roligare nästa år...

Här är mina 2 guld gossar...



Pierre o Lukaz !!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar