torsdag 17 november 2011

Inför Julmarknaden !!


Idag har jag fixat med en hel del...
Jag har gjort klart alla hjärtan tills på söndag !!!


Det blev både stora och små...

Så har jag städat och skurat golv...

Jag köpte en baby pulka till Lukaz i dag...
Grön var den..Carro blev jätteglad..
Kul när man kan glädja dom...

Jag väntar på att det ska komma domherrar till mitt fågelbord...
men i väntan på det så har jag fotat andra...

Blåmes

Talgoxe

Söta små rackare.....

I går var jag till Kristinehamn och fotade på ett Zumba pass som Nicole är med på..
Tränings stället heter Galaxen...
Fasen va sugen jag blir...mår skit när jag inte kan vara med och ha kul...

Zumba Gunilla som hon kallar sig för var jätte härlig...
Riktigt energiknippe...
Det är för övrigt hon som äger tränings studion galaxen !!!



I kväll kommer min Leffe hem ..
han har varit på jobb sen i söndags morse...
Det är tomt utan han...

Så i kväll ska jag gosa med honom...
Lovley !!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar