lördag 12 november 2011

Födelsedag o Ullared !!!

Så har man fyllt år..jag har blivit en 50+...
inte alls kul...men tyvärr inget att göra åt...
Men mina vänner och barn tyckte visst att jag var något att fira :)


Detta fick jag av min gosiga vän Camilla...
Jag ska köpa mig ett Olivträd och ställa i säcken...

Nicole kom med frukost och ett litet paket..
Resten skulle jag visst få på söndag !!!!


Jättefina krokar från Nicole !!!!!

Så kom grannen Örjan med en likör flaska...
Och tvillingarna med en kokbok !!!


Dom vill väl att jag ska laga mat till dom...

Jag älskar att få paket...jag blir som ett litet barn....

På onsdags morgon kl 04.15 bar det iväg till Ullared...
Jag hämtade upp Nicole o Emil i Kristinehamn....
Så stanna vi i Nybble för att ta med Nicoles svärmor Gittan...

Vi hade jätte trevligt...var hemma igen vid 21...

I går torsdag kom min styvdotter Maria med paket...

 

Riktigt snygg !!!
Och så var det 2 fina röda ljuslyktor....

Me Love !!





1 kommentar:

  1. Grattis! Attans så du blev uppvaktad. Visst är det kul med presenter.

    Kram
    annika

    SvaraRadera