lördag 19 november 2011

Bocken klar


I dag har jag fixat adventsbocken...
Han blev riktigt fin tyckte jag..
Men det tog en stund att fixa den....


Det hade inte gjort något om det hadde varit lite vitt på marken...
Ser lite märkligt ut att ha en julbock framme till den trista bakgrunden ..

Skulle varit på fest i kväll med några brudar...
Men Nej Tack !!!
Jag blev allt hemma istället....

Farmors lilla goding kom på kvällsbesök....
Alltså detta är MITT barnbarn...

Jag är så lycklig...titta så söt han är...

                                                                 Dom rådjurs ögonen...


Tova ringde idag också...hon är för underbar den lilla tjejen...
det känns så skönt när hon ringer till mig och pratar om allt möjligt...
Det gillar jag  som är reserv farmor till henne ...

I morgon är det julmarknad i Bjurbäcken...
Jag har gjort en massa pyssel...
Hoppas man får något sålt....

Ha en fortsatt trevlig lördags kväll !!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar