onsdag 2 mars 2011

Omställning !!!!

I Söndags mådde jag fruktansvärt dåligt...jag bara grät hela tiden...
Kan det vara omställningen ...till att ha blivit farmor  kanske.....
Jag har nog inte fatta det riktigt...att min "Pöjk" har blivit pappa...

Många tankar for runt i mitt huvud...som vanligt...
självklart så vill man ju sitta o kolla på han så mycket som möjligt...
men man är rädd att man ska vara i vägen...

Fast egentligen är det ingen skillnad på att vi träffas...för det ha vi gjort förut...
nästan varje dag....jag vill gärna höra rösten på mina barn varje dag...
dom är ju mitt allt...en del säger till mig..
"Klipp av navelsträngen någon gång"
VARFÖR ska jag göra det ??????

Jag har väl inte fött dom till världen för att sen bara skita i dom...
Vi pratar om allt mina barn o jag....man blir som kompisar...


Måndag kväll kom tvillingarna till oss för att sova över....
Deras mamma o pappa skulle börja jobba tidigt...
Dom är så snälla att ha hos sig...fast Alwa har lite problem med att somna på kvällarna..
hon är som en propeller..och livrädd för att sova....
till sist bara tvärslocknar hon efter att ha snurrat i 1-2 tim...

Dom är allt gosiga dom små liven.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar