tisdag 15 mars 2011

Sol !!!!

Har inte skrivit på några dagar nu...
redan tisdag igen...snart är det dags för inredningsresan till Danmark...
Längtar så mycket....

Helgen som varit har bjudit på mycket barn...
Viktigast av alla är naturligtvis  LUKAZ....
farmors lilla hjärta.....
I morgon blir han 3 veckor...
han är med mycket mera nu...
tittar på mig med sina vackra ögon när jag pratar med han..
vilken känsla det är...

Kolla in dessa små ögon som inte har bestämt sig för
åt vilket håll dom ska titta...:))



Den här bilden har jag på telefon...
varje kväll när jag lägger mig ligger jag och kollar på bilden...
jag blir lika glad varje gång och tänker !!!!!

" Detta är MITT barnbarn "
vilken känsla...

På söndagen träffade jag mitt styvbarnban Liam..
han är också en underbar liten kille....
han blev så stor helt plötsligt...

Med oss till Hällefors var Melwin...
han var även med till Lukaz...

Jag älskar barn...varför har jag inte tagit hand om barn..
speciellt sådana med behov...avlastning mm...

Jag skulle vilja ha tvillingarna...dom är ju ändå här så mycket...
dom vill till oss hela tiden..
nåja vi får väl hoppas att det kan lösa sig....



Dessa gosiga underbara barn.......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar