onsdag 16 mars 2011

Klart !!!

Nu är jag äntligen klar med medlemsboken som jag gör för ,
Värmlands stövarklubb...60 sidor...
Den skickas ut till 435 medlemmar + sponsorer....

Jag har lagt ner i kuvert..stämplat ....
Så nu är dom på posten och klara för avgång..skönt...



Detta är framsidan på boken....halva boken handlar om vad som hänt under 2010..
den andra halva om vad som kommer att ske under 2011..



Vi har en massa sponsorer som vi får jaga runt varje år....
men det är bra för klubben...
Liam kom hit idag och ska vara här tills på torsdag eftermidda....

Så kul att han kom...det är så länge sen nu....
Han ville att tvillingarna skulle komma hit..så dom hämtade jag...
naturligtvis...det är så mysigt med dom...

Sen ringde Tova och fråga om hon får sova hos oss på lördag...
och visst får hon väl det....för då ska även tvillingarna vara här..

Det blir en fartfylld lördag...

Så har jag varit till carro och Lukas på kvällen....
Leif och Liam kolla hockey....och det kvittar mig helt...

Bättre att gosa med barnbarnet...

Snart bär det iväg till Danmark på inredningsresa också...
den 25-27 mars åker jag....
Gud så skönt att få göra något annat med en massa fruntimmer....

Avslutar dagen med en bild på snyggingen...
Leifs barnbarn...
mitt styvbarnbarn......
Liam 4 år....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar