söndag 27 februari 2011

Lördag-Söndag !!!

Lördag middag åkte jag My o Tova till Nicole o Emil i Kristinehamn...
Dom skulle passa 2 hundar...Alaskan Malamut...
WOW vilka gosiga hundar...

Här är det hanen som poserar med My..en riktig bjässe på 52 kg..

Vilka skönheter :)

Väl hemma igen så skjutsa jag upp barnen till Persberg...
Kl 18 kom Pierre hem med familjen..så jag fick åka ner och se mitt barnbarn..

Lilla Lukaz..så vacker...
Jag är en stolt farmor....


Jag var bara där en kort stund..

Mormor Annika...... Morfar Morgan...Moster Anina skulle komma på besök...
Så jag åkte hem för att invänta morgondagen...

Detta är mitt och Annikas första barnbarn.....

Och vi är riktigt stolta ska ni veta....
fast det är klart..det blir väl alla...

Så blev det då äntligen söndag....jag sov jättelänge idag...
Tydligen så behövde jag det...

Har inte gjort så mkt idag.
Men när kl var 16 då skulle jag få träffa barnbarnet en längre stund...
Även Nicole o Emil kom ...

En stolt faster...som blev att längta efter en egen baby...
självklart förstår jag det...men det kommer..



Man kan inte se sig mätt på en sån vacker liten sak...
Man bara sitter o tittar o njuter....



Jag hoppas att jag inte ska vara till besvär bara..
man vet inte hur mycket man kan säga och inte...

Jag kommer i alla fall att ställa upp så mycket jag kan...
och så mycket som dom vill...
Jag har så mycket kärlek inombords att ge guldklimpen Lukaz....

Jag älskar barn..vill ha dom omkring mig...dom ger mig livskvalite...

Älskar dig Lukaz !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar