tisdag 8 mars 2011

Semlans dag !!!!

I morse kom Camilla hit på frukost...
Skönt med sällskap eftersom Leif inte äter frukost ...

Det var visst kvinnodagen idag....som om jag skulle bry mig...
Nej jag orkar inte med alla särskilda dagar....

Varje dag man får vakna upp och vara frisk...
det är en speciell dag...
att ha friska barn och barnbarn...
det är speciellt....

Allt annat betyder inte så mycket längre...

Men att det är Semeldagen det vill jag fira...
Var ju bara tvungen att köpa en....
Jag , Lisa och tvillingarna var ner till Café huset...



Den var riktigt god....

Idag har jag inte träffat barnbarnet....det känns som om jag vill lämna dom ifred...
man vill inte vara påträngande...
Dom har ju blivit en familj och har mycket att växa in i som mamma o pappa...

Jag hinner träffa Lukaz många gånger...
fast jag erkänner att jag skulle vilja vara där ofta...



Jag älskar dig lilla Lukaz...hoppas man får vara med riktigt länge...

Jag läser på facebook att min dotter Nicole saknar mig så mycket...
Det är jätte jobbigt...jag önskar att vi bodde i samma stad....

Men Filipstad är ingen framtid för Nicole...
och jag vill inte bo någon annanstans...
5 mil kan kännas långt bort när längtan blir stor....
Vi pratar med varandra 6 ggr i veckan.....

 .....det är underbart att ha så bra kontakt med sina barn...

Jag har världens snällaste barn...
önskar att jag kunde köpa dom lite mera materiella saker.....
Men dom får kärlek i mängder av mig istället...



Min Ängel....



Min Nallebjörn...

Så har jag en sambo som jag älskar och som älskar mig efter 22 år.....

Gosigt va !!!!!!!!

1 kommentar:

  1. älskar dig. grät när jag läste <3 puss din dotter

    SvaraRadera