torsdag 24 mars 2011

Några timmar kvar !!

Nu är det bara några timmar kvar tills jag åker på den efterlängtade
inredningsresan....jag är så uppspelt för detta...
Man sätter verkligen värde på att få åka bort när det är så sällan det händer..

Pengarna vill inte räcka till tyvärr....

I går blev barnbarnet 1 månad...tiden går fort..
han växer så det knakar..han har växt 4 cm sen han föddes...
och går upp runt halvkilot varje vecka...skönt att Carro har mat..


Nu får jag inte träffa han på 3 dagar.....:((

Tvillingarna har jag varit och sagt hej då till..dom är ju vana att träffa mig varje dag..
men det beror på mig..dom är ju så mysiga..och dom blir så glada när man kommer..

Nu återgår jag till min packning..
Leffe får vara hemma och ta hand om alla hundar katten och huset...

   Älskar honom....
Älskar mina barn och barnbarn med respektive..

Nu ska jag GOSA mig riktigt i Danmark med bästa camilla.....



1 kommentar:

  1. TTTAAACCCKKKKKK för att ni följde med och gjorde resan verklig! Jag hoppas verkligen att ni gillade dessa härliga dagar lika mycket som jag! KRAM

    SvaraRadera