tisdag 29 mars 2011

Mot Köpenhamn !!!!

Resan fortsatte till Hotellet i Köpenhamn...
Vi var framme omkring 20.00...på fredag kväll...


Vacker ingång...3:e våningen och längst bort...
Spänningen var på "Töpp" som vi säger i Värmland...
Vi tvättade av oss..för att sen gå ut och käka lite...
Vi hamnade på en fräsch och fin Thai restaurang..



Kyckling i Currysås med ris....medium starkt..jättegott..
Detta tog jag och Anette...
Camilla och Lize-Lott ville ha stark mat...dom tog kyckling och 
grönsaker med starka kryddor...



lördagen skulle bli en lång men kul dag...
Vi började med ett besök i Butik Sophie...



En massa vackra saker igen...



En enorm Murgröna....


 Olika storlekar på glas kupor....


Ett par gamla Ballerinaskor....
Man undrar vad det är för en liten dansk tjej som använt dessa....
Hon kanske har vandrat långt i dessa för att ta sig till festen .....



Nallen kanske hon hade med sig som sällskap...



På dessa klockor finns det ingen SNOOZE i alla fall...
detta fördärv som alla ungdomar ska använda på mobiltelefonen...
Nej tacka vet jag gamla gosiga klockor som tickar...



Skor för hela familjen....



Bara vita trådar och pappers spetsar....
Spetsarna var förmodligen till för hyllkanterna i köks skåpen...

Det finns så många bilder jag skulle vilja visa för er....
Men en del av bildspelet fortsätter jag med i morgon...

Jag måste visa en bild från fikastunden....
Camilla tog Choklad m. vispgrädde och ett smaskigt Winerbröd till.....



Ha det nu så skönt allihopa..och åter igen Bamse kramar till er som var med på resan..

Nu ska jag gosa mig med nya numret av "Hembakat"



1 kommentar:

  1. Storfors Camilla30 mars 2011 kl. 08:24

    Choklad med vispgrädde på ett gott cafè med gosiga vänner är LYX på hög nivå LOVE IT.....

    SvaraRadera