söndag 16 september 2012

Underbart :)

Nu har det snart gått 2 veckor sedan operationen.
Efter 5 ½ veckas flyt så har jag minskat 13 kilo...
Jag mår så himla bra, jättemånga har sagt till mig att det syns att jag minskat..
Detta skulle jag gjort tidigare..
men bättre sent än aldrig..
 
 
I dag har det varit ganska jobbigt, jag längtar tills på tisdag när jag får börja med puré.
Mos o fiskbullar står på menyn.
Även äggröra, makrill mm...
 
Jag tittar ofta på halv 8 hos mig, man får mkt inspiration därifrån.
Dom brukar servera mat ur små grytor,
sådana har jag inhandlat 4 stycken..
 
 
Perfekta för mig nu, som nyopererad.
Visst är dom väl söta.
 
I går var det fotografering, det var jag min dotter Nicole
och mitt kusinbarn Anna...
Vi hade jättekul..
 
 
Mor o dotter  (kärlek)
 
 

 
Jag är så stolt över mina barn,
dom är så vackra..
 
På eftermiddagen åkte jag och Anna på Storfors marknad..
Där stod en Holländare och sålde blommor.
Jättebilligt..
 
Gladiolus  10 st 40 kr...
Jag köpte en bukett med vita..
 
 
Jag skulle köpt flera....

 
Nu är det dags att sätta på sig en kofta,
jag fryser väldigt lätt nu för tiden.
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar