torsdag 6 september 2012

Resan

Nu äntligen är det gjort. Den nya resan kan börja :)
 
Det lustiga är att den 4 september för 4 år sedan tvärslutade jag med cigaretter,
efter att ha rökt i 35 år.......
 
Och nu den 4 september 4 år senare så blir jag opererad.
Gastric by pass operation.
 
Jag känner mig så nöjd, har inte ont någonstans.
Jag har undrat om dom kanske bara lurade mig.... hihi
 
kl 9.30 var jag på avdelningen för operation,
och prick kl 13 somna jag.
Operationen tog 1 ½ timme. Dom har gjort 5 titthål på min mage.
Vilken tur att dom inte behövde skära upp mig.
 
Min underbara dotter hämtade mig i Karlstad efter att jag åkt
med patientresor från Torsby, endast 50 kr....
Jisses va billigt..
 
När jag hade satt mig i bilen så fick jag en vacker blomma 
"Hortensia"
 
Sen gav hon mig ett kuvert innehållande en massa pengar...
Då kom tårarna  .......
 
Tänk att ha en sån dotter...
 Så vill jag gärna visa en dikt som hon skrivit till mig...
 
 
 
Då har man lyckats bra här i livet, när man får en sådan dikt...
 
Tro inte att jag glömt min son Pierre...
han är den bästa sonen...
men honom skriver jag om en annan dag...
Varför berättar jag för er då :))
 
Nu ska jag sätta mig i fåtöljen och bara njuta av allt som kommer att hända framöver.
 
Tänk bara nästa sommar när jag törs visa mig på en badstrand i bikini...
 
Avsutar med ett foto på mitt underbara barnbarn Lukaz...
fast detta är bara en del av hans underbara kropp...
 
 
 


1 kommentar:

  1. Hej...vilken fin dotter och dikt. tårarna föll här. härligt för dig att det är gjort nu♥ kramar Lize-Lotte

    SvaraRadera