lördag 29 september 2012

Trevlig dag

Idag var det Hantverksdag på Lev Vackert butiken i Kristinehamn,
Jag - Anna - Camilla åkte kl 09.00,
i det fina vädret alltså spöregn, det är fanimej inte klokt att det orkar hålla på.
Snart börjar älgjakten, jag får väl simma till passen :(
 
Det blev lite småplock,
 
Den vackra lilla koppen med porslinskeden i..
tänkte ha salt i den...

 
Chokladform,
inköpt på Mazzarin i Kristinehamn...

 
Te i lösvikt, Bubbel,
skulle tydligen vara jättegott.
Det luktade fantastiskt.....
Vackra bullformar.

 
Så fick jag med lite småpyssel från Nicole..
söta fotoramar som var gröna från början....
men jag har förvandlat dom till vita...
 
Hon vill säkert ha en vacker bild på sin mor placerad i ramen :)
 
Jag var hemma hos Camilla i torsdags,
hade med mig bröd till hönsen...
Här ska ni få se ett litet klipp på dom....
Dom kommer från alla håll när man har bröd med..
dom är jättehärliga...
 
 
Jag är så lycklig att jag fick göra operationen,
tänk va många det är som beundrar mig,
och säger att det strålar omkring mig...
Det känns riktigt bra...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar