måndag 10 september 2012

1 vecka i morgon

I morgon är det 1 vecka sedan operationen utfördes...
Jag kan inte fatta det, jag mår så himla bra.
Har inte haft ont i såren alls...
Inte i magen överhuvudtaget, ofattbart..
 
5 st titthål har dom gjort i min mage..
1 i mellangärdet och 4 st på rad strax ovanför naveln.
På fotot kan ni se lite av det :)
 
 
Den 18:e ska stygnen plockas bort, och då får jag börja äta puré..
mos och stekthackkorv får det bli...
Nu äter jag mest soppa och dricker olika vätskor...
Jag kan tänka nu "Att jag inte gjorde detta tidigare"
Men vadå !!! jag har ju gjort det nu :))
 
Kolla vad jag fick av min dotter när jag kom från sjukhuset.
Visst har jag underbara barn.....
Åh va kul det ska bli att få handla en massa fina kläder..
 
Massa shabby shic...
volanger o rysch....
 
Vilka underbara vänner man har...
Den här ackra buketten fick jag med bud..
den heter faktiskt Veronica... gulligt a ??
En god vän från Hallsberg vid namn Lize-lotte hade skickat denna..
Så underbart av henne, jag hade inte väntat mig det.
Så jag blev glatt överraskad....
 
 
Mera presenter som jag fick var en Bukowski nalle med vingar på ryggen....
den kom mitt kusinbarn Anna med.
Jag älskar dom där nallarna, dom är så kramgoa...
Jag var tvungen att gå ner o köpa mig 2 st små.
Så nu sitter dom så fint på sängramen....
 
Camilla hon bara öste presenter över mig...
en inredningstidning/bok, en vacker tvål.
En mugg med kakmix till och en hjärtan form.
Den rosa påsen med volang som syns på bilden vid nallarna,
fick jag också av Degis....
den har jag på toaletten, där hänger den så fint med trosskydd inuti...
 
Jag känner på flera ställen av min kropp att jag har minskat,
den 22 augusti mätte jag mig på olika ställen av kroppen,
så den 22 september är det dags igen....
 
 
Dom här två härliga dogsen är jag hundvakt till...
det är min son o sambos hundar.
Foxterriern Zindy och
Hamiltontiken Speja.....
 
I morgon blir det spännande, då kommer min dotter hem
för att visa upp sin nya bil..
Ford Fiesta 2009,
oj vad nytt....det har jag aldrig ägt,
alltså en sån ny bil..
Kul för henne när hon har ett jobb med bra inkomst....
 
Glömde ju säga att jag fick en fin bukett vita liljor från Maggan o Caroline
på Floristen Solrosen...
 
Stora bamsekramar till er alla :))
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar