fredag 21 september 2012

Medium

I går var jag till Karlstad med mitt kusinbarn Anna :)
Vi hade en jätte bra dag, fast fick så klart ont i mina knän.
 
Jag handlade 2 st tröjor,
dessa var i storlek MEDIUM..
Gud så glad jag blev när jag kom hem o prova dom...
 
Jag som annars köpt XL eller st 48-50.
 
Nu är Virre på gång, det är jag verkligen värd tycker jag själv.
 
Jag mätte mig i ondags och midjemåttet hade minskat med 11 cm,
bysten med 9 cm..
Men dom var så jäkla stora förut så det är helt okey för mig....
det är nog andra som lider mera än mig...
min älskade sambo :))
 
Nu när jag ska börja med stavgång så passade jag på att köpa mig en MP3
spelare på El-giganten...
Skönt med musik när man går för sig själv....
 
 
Snyg va ???
 
Men jag skulle haft ett par rosa hörlurar också,
kolla på Expert i dag, men dom hade inga...
 
Jag får väl önska mig ett par när jag fyller år i november...
 
I morgon är det dags för vågen...få se om man minskat något..
Kram till er alla...


2 kommentarer:

  1. Härligt för dig..happy lördag ♥ Lize-Lotte

    SvaraRadera
  2. Jag har alltid böcker i min mp3-spelare. Kanontrevligt sällskap och så hinner man "läsa" böcker som man aldrig hinner annars utan bara somnar ifrån på sängbordet. Blir t o m roligt att stryka, när man lyssnar på något mysigt! Lycka till i fortsättningen!/Skogstassematte

    SvaraRadera