söndag 23 september 2012

Snart 3 veckor

Tiden går fort, nu är det snart 3 veckor sedan operation.
 
Hösten närmar sig med stormsteg...
älgpassen är fixade, nu är det bara att vänta på den 8:e oktober.
 
Idag har jag kastat ut den fula bruna matsalsmöbeln,
och fått in den här istället...
 
 
Bordet kommer från min son o sambo..
stolarna har jag lånat av dottern....

 
På IKEA köpte jag en tavel hylla och satte under spegeln...
där placerade jag mitt oumbärliga smink...
Tänk va lite det behövs för att jag ska bli lycklig..

 
Träden börjar bli så vackra nu...
alla dess färger...
Skulle vilja hitta en träd allé med en massa lönnar...
Men här i Filipstad finns ingen sådan vad jag vet...

 
Gul kryss blomma...
 
Den här helgen visade vågen på noll,
man står visst still ett tag, kroppen måste få vänja sig..
 
Men det är bara bra om det går sakta..
 
Ingen mera dumping har jag fått i alla fall...
det känns skönt..
 
Jag kämpar vidare, i morgon blir det stavgång igen..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar