lördag 1 oktober 2011

Första steget !!


Fredag 30 september då bar det av mot Torsby kl 06.00...

Nu var det dags för den stora informationsdagen om
Gastric by pass operation = magsäcksförminskning.

Nu är ja riktigt förväntansfull vill jag lova...har jag tur blir det till våren....



Många säger till mig, gör det inte...du är inte tjock...
JO det är jag...ingen vet vad jag väger...
(jo en tjej, som själv har gjort detta)

Varför kan inte jag få må bra...jag slipper diabetesen,
kanske värken i mina knän....ingen vet vad jag lder förutom min familj...

Jag gråter ofta när jag står i en provhytt och ska testa något nytt...
jag skäms för min kropp...det mesta sitter runt höft o mage...
och ansiktet...LÅT mig få vara lycklig resten av mitt liv....

Mina barn får se en gladare mamma....och för att inte prata om Leif..
han lever med mig varje dag..han får stå ut med en del tårar..

Jag träffade en underbar kvinna på sjukhuset...
som också skulle göra operationen...
Vi var runt 20 st...och hälften var karlar...
jag kommer att informera framöver om detta...


Nu till något annat kul...i eftermidda ska jag åka till Kristinehamn,
och hämta två Italienska skinnfåtöljer som jag köpt på blocket...

Dom såg riktigt härliga ut....
Grannen lånar ut sin buss till mig...jättesnällt av dom...

Jag lägger ut en bild i morgon så får ni se...
Ha en riktigt gosig helg....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar