torsdag 6 oktober 2011

Märkligt !!

Jag trodde inte att jag skulle träffa någon mera ängel än min dotter....
men det gjorde jag den 5 oktober i kyrkans hus...


Jag är absolut inte religiös...men jag prata ed en präst om fonder....
Han satte in 2500 kr till mig....
En hjälp till min halvprotes som jag fick insatt i överkäken..


Jag trodde inte det var sant när han sa att han ville hjälpa mig...
tänk att det finns så underbara människor ändå...
Naturligtvis så bara rann tårarna ner för mina kinder...
Så nu är det bara att vänja sig vid detta..
det känns konstigt med en annan gomprotes...svårt att tugga..
utalar S lite konstigt i vissa ord...
Tandläkaren sa att jag skulle träna på att säga Missisippi :)

Mitt socker har ju varit högt ett tag..och det har verkligen förvärrat min syn..

jag ser jättedåligt nu...mina glasögon som jag har nu blir det bara suddigt av....
Återigen en utgift...jag blir galen...

Jag gör inte så mkt nu för tiden tycker jag...är mest hemma...
umgås med mina barn och barnban...
det räcker....
Lukaz betyder allt .

Märkliga saker har hänt runt mig som jag i och för sig har anat väldigt länge..
klart man blir lessen...men jag har min familj...
så dom får väl hålla på bäst dom vill..det passar ändå inte mig...

Nu ser jag bara fram emot älgjakten...skönt att få skingra tankarna lite..


Denna kalv sköt jag 2005 på pass 8 Ängland  !!!
Ko o kalv höll på att springa över mig...det var bara 5-10 meter ifån mig..

I kikaren blev det bara grått...men en perfekt smäll....

Nu ska jag kolla färdigt på Jägarna 2...

Kram på er !!!!





2 kommentarer:

  1. Du är allt en tuffing du på många plan tror jag.
    Lite tur ska du väl få ha också.

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  2. änglar finns <3
    apropå glasögon.....kolla på
    www.favoptik.se billiga å kanon bra glasögen, där kan du hitta ett par skitsnygga för 500 för allt=) kram Maria

    SvaraRadera