tisdag 4 oktober 2011

Blåsigt !!!


Var ute i dag och gjorde några pass som var kvar...
Jisses vad det blåste...

Skrållan va med och sprang ...


Jag har haft lite problem med min diabetes...
det ligger alldeles för högt...jävla skit....
Va fasen skulle jag få detta för...jag som älskar sötsaker...
Min pappa var en riktig godis gris..allt som var sött...
Vi fick hur mkt vi ville nästan...godis, bullar, dricka...
inte konstigt att man ser ut som en uppblåst liten Bitch !!!

Jag försöker att få ner värdena...det tar sin lilla tid...
förut hade jag 24 på morgonen...
nu är jag nere i 12....svettas som attan när det är för högt...

Det har tagit synen på mig väldigt fort också...
måste fixa med nya glasögon..åter en utgift....
och nya tänder...fan va jag mår skit när allt kretsar kring pengar som man inte har,,,

Va kul är det att behöva ta på avbetalning....
INTE ALLS  !!!!!!

Skönt att man har lilla Lukaz..han sprider sådan glädje...

Till veckan när älgjakten startar då får jag sitta i skogen o fundera...
Dä ska bli gött dä :))


                                                               Kramar till er där ute !!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar