torsdag 2 juni 2011

Vinst !!!!


I går sköt jag 5:e omgången på kulstigen....

jag segrade i damklassen...skitkul....
på ena stationen sköt jag 3 skott i samma hål..det är riktigt bra dä...


Just nu ligger jag 2:a i serien efter 5 omgångar....
nu gäller det att hålla i dom 3 sista gångerna,,,

Senare åkte jag på dukningskurs.....
det var jag och Camilla som lärde oss lite knep....


Tina går igenom...tunna, mjuka, hårda stjälkar...
och hur dom ska beskäras osv....


Det behöver inte vara så mycket....
här blir även kirsch kålen snygg....
så nu ska det väl sparas lite...:))

Idag var jag till grannen på loppis...
hon hade mycket billigt..jag var där tidigt...
men ändå missa jag en del saker....


Dessa 2 sjalar köpte jag för 10 kr/styck....
hem och tvätta..det var ju bra torkarväder i dag...
Visst blev det väl gulligt....
och så dom fina kuddarna som jag fick av Alwa o Melwin...

Och ett stort glas svartvinbärs saft blev det i min myshörna.....

Nu ska jag bara njuta av sommar värmen och tystnaden..







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar