måndag 13 juni 2011

Räddningen !!!

Räddningen kom i slutet av förra veckan....
skattepengarna....alltid något...

Som alltid har jag kameran med mig när jag är ute och åker...
jag skjutsade melwin till dagmamman och fick se denna...


En bedårande vacker färg på en Rhododendron...
för mig är den helt makalös i färgen.....
den lyser upp hela kärleksvägen i Filipstad...
vad kan väl passa bättre....

I slutet av veckan åkte vi till Nicole...
Emil hade köpt jordgubbar och glass...
Melwin tyckte det var riktigt gott...

Så skulle vi såklart in på maxi för att shoppa lite mat...


Nicole o melwin dom gick..eftersom hon bor så nära....
bakom min rygg (fotografen) där bor hon...
jag tog med mig bilen för att vi skulle åka hem efter att vi handlat....

han vinka till bilarna som kom förbi....lilla gullungen...
Han är en lättsam liten kille....

På lördag kväll var det dags för 55 års kalas...
Mitt kusinbarn Anna:s sambo Tore fyllde 55 år....
vilka underbara människor....min underbara släkt....
också Anna:s mamma BM....så jäkla gosig...

Här är Anna med sin styvdotter Madde....


!!!!!!! Kärlek !!!!!!

Mitt andra kusin barn Emelie...gav mig fotmanikyr....
Målade dom så fint...och Anna satte på en blomma på nageln...


På söndag förmidda kom åkte jag upp till Pierre o Carro..
jag hjälpte dom med målning..som jag tycker är jätte kul...
Jag var där hela dagen....

Senare åkte jag ut o plockade vita lupiner..


Måndagen fortsatte med mera målning hos Pierre o Carro...
Jag får ju ont i mina knän...så jag får sätta mig o vila ibland...
vad gör man inte för barnen....
och lilla barnbarnet Lukaz...

Nu skall det börjas med middag.....
i dag blir det torsk o potatis....
sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar