onsdag 8 juni 2011

Glömt bort !!!


Hoppsan..jag har visst glömt att skriva...
det har varit så mycket runtomkring mig ...
Vilken jäkla ursäkt va !!!!!!


My sitter på bryggan o kollar efter fisk.....

Under helgen har vi haft arbetsdag på Jägartorpet...
vi plocka ur ett uthus fullt av olika fällor...
Mycket var skräp..så det ska eldas upp...

På söndag var det music quizz på Hotel Hertig Karl...
Tacobuffé...120 kr och kranvatten :)
Tur man har snälla människor omkring sig....(vi blev bjudna)

Annars hade vi aldrig kunnat gå....
jag HATAR att ha dåligt med pengar...vi kan inte göra något...
och ingenting föränn den 18:e juni....
Leif har varit utan lön i nästan 2 månader.....


Men det får väl lösa sig på något vis...hur vet jag inte ....
men det tar jag då :(

Spiderman var med på quizzen och dansade till...
Hero med Bonnie Tyler.....

så var det 6 juni...sen flera år tillbaka så firar vi riktigt ordentligt här i Filipstad..

Denna gången invigdes statyn av Gunde Johansson...
här kan ni se hur den ser ut....

Nationaldagsfirandet avslutades med ett skidlopp mitt i sommaren.....
många kända skidåkare var med..
tex....Tomas wassberg - Daniel Rickardsson


Här gick det undan kan jag lova.....

En 13 veckor gammal åskådare fanns på plats....

Shetland Sheepdog....

Glömde visa min vackra kusinbarn....
helt underbara tjejer......


Emelie...Frida...Malin...Erika...

Jag/vi passar lilla Melwin hela veckan...
Så nu ska jag hämta honom hos dagmamman....

Ha det så bra..själv ska jag gosa med en liten kille på 2 ½ år....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar