onsdag 22 juni 2011

Skärgården !!!

Tisdag åkte jag mitt kusinbarn Frida och mina styvbarbarn till
kristinehamn för att umgås med dottern Nicole...
Vi var ut till Picasso och skulle ta lite kort...men det började duggregna...
fast vi tog lite kort ändå....


Den underbaraste dottern man kan tänka sig.....
love love love...

Frida är också en helt bedårande tjej....
även hennes 4 tjej syskon...
tänk att få 5 st tjejer...synd om den minsta som kanske fått ärva allt...
hihi....


Kolla in den läckra hårfärgen som Frida har...
en riktig rock brud....

Vi hade så kul hela dagen ...vi bara skrattade....
va skönt det är att umgås och bara ha kul...
mina styv barnbarn är helt underbara också...
på lill-tjejen Tova lyser det sprallighet i ögonen...


Och storasyster My...som tycker att syrran kan vara jobbig
eftersom hon babblar hela tiden...


Så blev det lite tokigheter också...
Nicole o frida planerade lite jävelskap...
Nicole skulle fota mig..då tryckte frida sin mjuk glass rätt i nyllet på mig...

Men det var kul...vi skratta gott...

Nu skall det bakas lite inför kvällens skytte.....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar