söndag 6 februari 2011

Dom där ute !!!

Vilken härlig känsla det är att vara omgiven av människor som man älskar och som älskar mig..
Många flera borde visa varandra kärlek...jag förstår inte hur en del människor kan skylla på att dom inte har tid...så mycket att göra...hmm...
man ska vara rädd om varandra...Jag pratar med mina barn varje dag....många skulle nog säga..
"Klipp av navelsträngen någon gång " Varför skulle jag göra det ????
Jag har satt dom till världen och dom är mitt allt....jag bryr mig och älskar mina barn....
Spelar ingen roll hur gamla dom blir....
Snart blir jag farmor också...på riktigt....jag älskar barn...jag kan inte riktigt beskriva känslan..
Men jag blir varm i hela kroppen...vill krama dom o gosa mig.......tvillingarna har jag ofta..men det beror många ggr på att jag frågar om jag kan ha dom hos oss..
eller att dom följer med oss på upptåg...jag gör det för att jag tycker det är kul.

I dag fick Melwin följa med oss på kalas hos Carro o Pierre...Carro fyller 22 år på onsdag...
men då kanske hon ligger på förlossningen....jiippiiiii :))

Vi köpte en ny elvisp och en vattenkokare..det blev väldigt uppskattat...

Tog med mig hundarna ut i solen idag och fotade lite.....
Bland annat den här snöstigen :)


Ronja stod så fint och solade sig i dag...så jag var tvungen att fota henne...



Det är skönt när man kan ha hundarna lösa...fast i dag kom det folk med hundar hela tiden...det var bara att koppla och sen släppa....om och om igen....
Skrållan gillar att bli fotograferad...
Eller "Frallan" som en del säger till henne...





Den här bilden beskriver mig väldigt bra.....
Jag tänker väldigt mycket och ofta på allt som rör familjen....
En del saker är positivt..men de finns även en del negativa tankar  =((


Lite gosig är jag väl ändå...eller ?????
hihi

2 kommentarer:

  1. Alla dina nära o kära är nog väldigt glada att du finns..Du blir världens bästa farmor(näst efter mig) Kram

    SvaraRadera
  2. Du är så gosig o rar jämt,sliter ut dej utan mödan värd då o då men jag tycker att du är bästa vännen som finns KRAMIZAR....

    SvaraRadera