torsdag 3 februari 2011

Kastanj !!!!

Jag blir snart galen på min dator...fläkten låter så inni helvete...
En ny fläkt är beställd och jag hoppas att den snart kommer...
innan jag hamnar på hispan....det låter som miljoner med getingar :(

Möte har det varit i kväll...Jaktvårdskretsen....
Det var en del prat om viltolyckor och dom jävla vargarna....
Men trevligt ändå...alltid kul att träffa gubbarna och få härja lite med dom...

Jag fick ett tips häromdagen när jag läste bloggen
http://naturligating.blogspot.com/

Om man tar en kastanjekvist och sätter i vatten...duschar den var 3:e dag...
så kommer den att blomma inom 3 veckor...
Vi får väl se hur det går....
Jag satte kvistarna i min nyinköpta kanna från Floristen Solrosen i Filipstad...


Detta kan bli riktigt gosigt i den söta kannan :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar