lördag 26 februari 2011

Hemkomst !!!

I dag kommer mitt barnban hem från sjukhuset.....
Jag får hejda mig till i morgon....
Mormor Morfar Moster kommer idag....
vi blir alldeles för många....alla ska väl gosa och snosa..

Här är en bild på Pierre o Lukaz....

I går tog jag en fika på stan med bästa Camilla...
Hon hade köpt mig en jttefin present för att jag blivit farmor...
Farmor skulle man bli ofta så man fick mycket presenter...

Titta va vacker !!!!!!!





My och Tova sov hos oss på fredagen...
Vi var till Hällefors på 40-års kalas hos Maria..
Det var trevligt med god mat...

En variant av mat som vi fick....


Här har vi 40 åringen på bild...
Maria Höglin...



Snart blir det ett besök hos Nicole i Kristinehamn...

Gosig lördag alla där ute !!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar