fredag 8 november 2013

Födelsedagen

Jag har haft en underbar födelsedag,
en massa gratulationer på facebook,
sms, telefonsamtal och blomsterbud.
 

Detta är några av mina presenter :))
 
 
Flancon =(parfymflaska), kudde och mamelucker
av min bästa vän Camilla.
 
 
 
Mammeluckerna ska få hänga i trädgården till sommaren.
Dom är riktigt gamla och invigda skulle jag tro.
Men nu är dom nytvättade :))
 

 
Kupan med innehåll är från Caroline o Maggan
på Blomstertösen i Filipstad.
Ljuslyktan från Maria m. familj.
 
Tränings skorna för promenader kom Lukaz
Pierre o Carro med :))

 
 
Här är min lilla Lukaz,
med så pillemariska ögon.
Han har fått sin favoritglass,
Sandwich.


 
Han gillar verkligen att vara med på bild.
 
Tack än en gång alla som gratulerade mig
på olika vis.

 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar