fredag 22 november 2013

Det rullar på med jobb.
Den här veckan har jag fått jobba
ons, tors och fredag.
I onsdags var jag på Junibackens dagis i Filipstad.
Torsdag o Fredag var jag på Berguven i Nykroppa.
Där ingick både städ och kök :))
 
 
Känns så skönt att få komma ut igen bland folk.
 
Försäkringskassan och jag ska ta ett snack om hur mycket jag får jobba osv.
Det kommer blir bra tror jag,
folk är sjuka hela tiden och mat måste det finnas till barnen på dagis.
 
Mellan mina rader lägger jag ut lite bilder på våran
Hamiltontik Simba.
 

 
Man tjatar om hur man mår hela tiden.
Klart man vill vara lycklig.
Jag är stolt över min familj, älskar dom över allt annat.
 
 
Dom är friska, tjänar egna pengar,
har fina och underbara barn och hundar.
Jag är stolt över att ha fostrat en del av dom i alla fall.
 
Men i år känns det fruktansvärt jobbigt detta med jul,
jag har inte fått några julkänslor ännu.
Kanske det kommer, vet ej.
 
Jag har alltid gillat att köpa och få ge bort presenter,
men i år funkar inte det.
Det kommer bli mycket mindre än förr om åren :(
 
För mig är ändå kärleken viktigare i långa loppet.
 

 
 
Jag/vi kanske har en liten slant sparade pengar,
och då menar jag LITE,
men dom är till för att jag o Leffe ska kunna göra något ihop.
 
Nu ska jag iväg på tjejfest hos mitt kusinban Anna,
jag åker dit en stund och pratar lite,
för sen kommer Leffe hem från ett jobb som ha har varit på sen i lördags,
och honom vill jag absolut umgås med först o främst.


 
Kram på er alla gosiga där ute,
och speciellt du Camilla :)
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar