måndag 29 april 2013

Vilken helg det har varit :))
 
Sambon fyllde 60 år i fredags...
då var det ganska lugnt.
Lördagen gick i festens dag.
 
Jag har bakat och fixat mat under veckan.
Maten bestod av Köttfärsgratäng och 2 olika pajer.
 
Vi va 46 personer i huset, nog är det tur att man har ett stort hus.
 
 
Mina underbara styvsöner
Jimmy till vänster och Staffan till höger,
som själv ska åka med pappa Leif på jaktresan :)

Leif fick värsta överraskningen, han ska få åka till Canada
på Björnjakt, han fatta ingenting.
Hans stora dröm har gått i uppfyllelse,
en gammal bekant till han fixar jakter i Canada,
i Maj bär det iväg...
 
 
 
Han fick även en massa fickpengar ifall han ska köpa sig något fint.
Tänk bara att få se naturen...
han tar med sig en kamera, hoppas bara att han tar massor av kort .
 
På söndagen var det Äggbytardag i Bjurbäcken Storfors,
där var jag med och sålde vetekuddar.
 
 
Det kom jättemycket folk i det fina vädret.
Klicka på länken här nedan så får ni se flera bilder som tagits.
 
 
Jag vill också bo så att jag kan ha höns,
det finns otroligt många olika raser.
 
 
Avslutar med en bild på mina vackra barn med sambos.
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar