måndag 15 april 2013

Fiske

Helgen har varit relativt lugn.
Vi hade fisketävling på söndagen, ute på Mörttjärn.
Inte en enda gädda blev det :(
 
 
Men mysigt hade vi ändå.
Här busar Lukaz med våran granne Örjan :)
 
På eftermiddagen blev det ett besök hos dottern i Kristinehamn.
Fick väl åka själv för gubben skulle se hockey.
Jag fick 2 st tröjor av Nicole..
tänk att jag nu kan ha hennes kläder.
Det känns riktigt bra för mor.

 
Jag håller även på att sy insyns skydd till tv rummet,
eller skydd mot solen är nog bättre att skriva.
3 st ska det bli.
Nu är det knappt 2 veckor kvar till gubben fyller 60 år,
herregud va gammalt det låter, han var 35 år när vi träffades.
 
Ska nog fråga sonens sambo om jag får låna hennes Kitchen Aid
när jag ska baka, vore kul att få prova den.
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar