fredag 5 april 2013

Catwalken

I onsdags var det modevisning på Lev Vackert butiken i Kristinehamn.
Dom har underbart vackra kläder av märket Cream.
Tyvärr så kostar dom för mycket för min lilla plånbok.
 
Nicole var också med,
det bjöds på Räksmörgås, kaffe, dricka och en chokladbit
jätte trevlig kväll.
 
 
Klart man skulle vilja ha massor av kläderna som visades upp,
jag ska på 2 st  50 års kalas,
1st 60 års kalas och 1 student i Norrköping...

 
Då skulle man varit snyggt uppklädd,
men jag får ta dom gamla trasorna jag har.
Sen så får dom ta mig som jag är personligen...
Jag går i alla fall inte i trasiga eller skitiga kläder.
 
 
Detta är ett ben till Camillas vackra klädställning som hon köpte på Lev Vackert.
Jag tror den kommer från Jean de´arc.
 
Ni vill inte veta vad den kostar,
så därför skriver jag inte det :))
 
 
Ett vårtecken är att Canada gåsen kommit till Filipstad,
så dom var jag tvungen att fotografer.

 
Sen åkte jag ut till Munkeberg och hyttan..
där var det fullt av änder..
dom har otroligt vackra färger och är ganska så lustiga fåglar.

 
Och igår kväll var jag Camilla och Filip
och gratulerade Susanne Lloyd på hennes 50 års dag....
 
Känner att det är mycket kalas på gång..
tur är väl att jag bara ska fixa till ett kalas.
Och det är gubbens..
 
Trevlig helg allesammans,
Gosa er riktigt som Camilla brukar säga.
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar