söndag 3 mars 2013

Solig helg

Vilken underbar helg det har varit.
 
En massa sol båda dagarna...
 
  
Flera kilometer har jag vandrat.
Det är så skönt att orka röra sig igen...
Fast jag kan inte gå så fort så att jag nästan joggar,
för då känns det i mina knän.
 
Annars är det underbart..
 
Lördag bestod av ett besök på Färnsjön i Filipstad- Kalhyttan
för att kolla på Färnsjörepan...
Nästan 100 startande, med bilar, mopeder
motorcyklar, badkar mm.
 
Nedan följer ett litet smakprov..
 



 
Många härliga gamla bilar..
 
Kvällen bestod av Mellon, som det så modernt heter.
 
I dag har jag bakat 2 olika chokladkakor,
som jag serverade rosa vispad grädde till...
 
Det var Spa-dag på Höglunda...
jättemysigt...
vi var 10 st som njöt...
 
 
Här har vi fotbehandling, ansiktsmask
nacke och skuldror massage...

 
Här har vi Berit och Lena som båda blev
10 år yngre (utseende-mässigt )

 
Camilla o Ann-Gret sitter i fotbad

 
Här är det Lizes tur att få massage i nacke, axlar

 
Jag och Anna har fått anikts-mask...
Så idag har vi verkligen fått gosa oss..
 
Jag älskar verkligen mina vänner som kommer..
ni är underbara...
Jag hoppas att jag gjorde eran Söndag till en bra dag...
 
Vi fick mysa tillsammans och ha det
UNDERBART.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar