söndag 17 mars 2013

Snart ny vecka gen !!

 
Då var det söndag kväll igen..
som vanligt har jag tagit mycket bilder, och jag vill ju gärna visa er dessa.
 
 
Kanoten som sjönk i somras med paddlaren i,
men allt gick bra.

 
Se så full av tjära, Töre ved är bättre än tändvätska.
Detta borde alla lära sig att hitta i naturen..

Självklart måste Lulle få vara med idag också,
han gör sig väldigt bra på bild...
 

 
Här är sonen Pierre stolt över sin Gädda,
det blev 3 st...
Dom har 150 meter till vattnet där vi fiskade...
Mörttjärn.
 
 Jag är så glad att jag har mitt teleobjektiv.
Kameran har jag med mig i bilen när jag åker. 9 av 10 ggr.

Räven gömde sig för mig, skärpan blev på stubbarna sorgligt nog,
men det blev bra ändå.

 Tupparna hos Camilla har det bra...
snart blir det våren och då kan dom vara ute hela tiden.
 Här var Mickel lite för långt bort,
men han lyckades med att fånga en Sork när jag fotade honom.

Här kan ni se vad dom gömmer sig bra i buskarna,
dom smälter in riktigt bra.
 
Vi får se vad veckan har att bjuda på för bilder..
 
i morgon förresten är det ½ års kontroll på operationen..
då ringer läkaren till mig..
 
Nu ska jag nog snart Gosa ner mig under täcket,
men först får det bli en apelsin..
 
Kramar på er...
och stora kramar till dig,
du vet vem du är :))
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar