tisdag 5 mars 2013

Loppis o Gos

I dag var jag med svärmor igen till vårdcentralen för sitt bensår.
Vi är där 2 dagar i veckan...
Visst kan dom komma hem till henne och lägga om,
men det är kul för henne att få komma ut och se lite folk.
 
1 av dagarna är vi till Pekås, så hon får handla..
Sen är det kaffe innan jag åker hemåt till mitt...
 
 
Sen kom dottern hem,
vi var till Skafferiet och åt sallad till lunch...
Efter det blev det en loppisrunda i stan...
 
Detta var  mina fynd..
 
 
En vacker karaff (95 kr) med rosa botten...
jag samlar på vackra exemplar...

 
Ett cocktail glas (10 kr) för mina votiv ljus...

 
Och några små dukar för 5 kr/st...
 
Senare var vi till en bekant som har valpar..
dom var nu 4 veckor och bedårande söta...
 
Nicole snosade med en av tikarna..
 
 
Mjukheten och doften av en valp är underbar...
så länge dom inte rullat runt i sitt urin...
 
I morgon kommer Lukaz igen..
då ska vi åka ner till Posthagarna och fika hos Camilla o Tomas..
 
Om någon har gamla parfymflaskor så är jag intresserad...
vill ha några till badrummet som prydnad :)
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar