söndag 24 mars 2013

När ???

Det är med ilska , frustration som jag idag skriver.
Jag undrar hur många celler det är som fattas,
inte konstigt att det inte blev ett jävla dugg av dom.
Vad får man ut av detta, mig knäcker ingen i alla fall,
det är jag alldeles för hårdhudad för...
Innerst inne så har jag ett leende på mina läppar.
 
 
Så här stolt går min son med sin nyfångade Gädda..
Lika stolt går jag över stan, varje gång jag ser dom jag hatar.
 
Visst är det väl skönt när man kan känna så, utan att ha dåligt samvete.
 
Dom jag älskar har jag nära och runtomkring mig.
Jag tar dagen som den kommer,
ett steg i taget. I rätt riktning..
 
Dåligt samvete det har jag inte för något,
jag har inte gjort något fel...
Klart att jag inte är perfekt, men mitt IQ är rätt så schysst ändå.
 
 
Den här lilla killen kan vara stolt över sin Farmor, jag som älskar barn....
 
Han är det bästa jag har, förutom mina barn :)   
 
Att vara styvfarmor till den här tjejen är också helt underbart.
 
 
Hon ringer mig flera ggr i veckan och frågar vad jag o Farfar gör,
så vill hon komma....
Det skulle hon absolut inte göra om vi var vidriga mot henne.
Jag är så glad att jag har dom små liven....
 
Självklart ska jag väl inte glömma bort min sambo sen 24 år tillbaka.
Vårat liv har ibland varit som en berg o dalbana.
Men vi har alltid älskat varandra.
 
Nog om detta..
I morgon kommer det att bli en väldigt intressant dag..
 
Under veckan kommer ni att förstå min frustration....
 
" Du gamla du fria du fjällhöga nord,
du tysta du glädjerika sköna "
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar